One Direction novell

2012-12-26
10:09:29

Gotta be you kap.22
Jag öppnade bildörren och satte mig i sätet bredvid Louis.
- Hi darling, sa han och tog mitt ansikte mellan sina händer och kysste mig.
- Hi, I've missed you! sa jag och tog på mig bilbältet. 
- I've missed you to, sa Louis och började köra.
- Are we going to your place? frågade jag.
- Nope! sa Louis och såg förväntansfull ut.
- My place? frågade jag.
- Nope! sa Louis och skrattade. 
- Tell me! utbrast jag och skrattade, men han skakade bara på huvudet och flinade. Jag suckade tyst, jag tyckte inte om överraskningar.
Louis skruvade upp musiken på radion och sjöng med lite tyst för sig själv. Jag lutade mig tillbaka på sätet och lyssnade när han sjöng. Det lät så fint!
- How is the video going? frågade jag.
- It's done! sa han och log mot mig.
- That's great! I can't wait to see it, sa jag och log för mig själv. 
- Just wait, sa Louis och flinade. Han svängde in och stannade framför en stor byggnad.
- Where are we? frågade jag förvånat och gick ut ur bilen.
- At the studio! sa Louis och kom fram till mig. Han kramade mig och gav mig en snabb kyss innan vi började gå mot byggnaden. 
- So this is where the video is recorded, I guess? frågade jag medans Louis höll upp dörren för mig.
- Exactly, and the boys are here waiting for us! sa han och tog min hand i sin. 
Vi gick in till ett stort vitt rum där vi möttes av Zayn, Harry, Niall och Liam. 
- Hey guys! sa Harry och kramade om oss båda.
- Hi, how are you? frågade jag och log mot honom. 
- I'm good, how are you? frågade Harry och log han också. 
- Great! sa jag.
De andra killarna kramade om mig dom också, och sedan satte vi oss i en stor soffa som var placerad mitt i rummet. 
- I thought I could show Nathalie the video, sa Louis och fällde upp skärmen på en laptop som stod på ett bord framför soffan.
- Are you guys alone here? frågade jag förvånat och kollade mig runt om i rummet. 
- Ofcourse not, but the others took a break, sa Liam.
- Oh okay, sa jag och nickade.
Jag kollade på datorskärmen för att försöka se vad Louis höll på med, men jag blev bara förvirrad.
- Here it is.. Nathalie come sit here! sa Louis plötsligt och klappade i sitt knä. Jag tvekade i någon sekund, men reste mig sedan upp och satte mig i Louis knä. Han slog armarna runt mig och jag skrattade tyst. Jag kollade snabbt åt killarnas håll och såg att Zayn och Harry satt med blickarna riktade mot oss och log, medans Niall och Liam satt och stirrade på datorskärmen.
- Press play! utbrast Liam otåligt och vi skrattade.
- Okay, okay! lugnade Louis och tryckte på knappen. Han höll fortfarande sina armar runt min mage och vilade sitt huvud mot min axel. 
 
 
 
Jag satt och kollade storögt på videon, och när Louis sjöng sitt solo drog jag hans arm runt mig och pussade på hans hand. 
- I love it, mumlade jag utan att släppa blicken från datorskärmen. Jag hörde hur Niall och Harry skrattade åt mig, men inte ens det fick mig att släppa blicken ifrån Louis som just nu sjöng.
- I'm glad you liked it, sa Louis och pussade mig i nacken. 
- I think we did a good job, boys! sa Liam bakom mig och killarna instämde.
- You can tell just by looking at Nathalie, sa Niall och skrattade. Jag vände hastigt på huvudet mot honom och flinade. Killarna började småprata medans jag fortsatte kolla på videon, och jag tänkte på hur bra alla av dom sjöng. Snygga var dom också, det kan ju ingen säga emot! När videon väl tog slut kunde jag inte låta bli att applådera.
- It's really amazing, I love it! sa jag och log stort mot killarna.
- Thank you Nathalie, that means alot to us! sa Harry och kramade om mig.
Zayn som hade suttit bredvid Louis hade ställt sig upp, så jag slog mig ner bredvid honom istället.
- You were great, sa jag och kramade honom länge.
- Thanks, sa han med blicken fäst på mina läppar. Jag log innan böjde mig fram och kysste honom.
 
 
Blev inte så långt, men det kanske kommer mer senare ikväll! :) kram!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
#1: Moa

Jättebra!! Längtar efter nästa del!!
Puss&Kram Moa <3<3<3

Svar: Tack så mycket! :) Kram!
mydnovel.blogg.se

2012-12-27 @ 01:05:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: