One Direction novell

2012-12-19
22:02:33

Gotta be you kap.20
Louis tände lampan i hallen och jag klev in i hans vackra lägenhet. Medans Louis gick runt och tände lite lampor så satte jag mig i hans soffa och slog på teven. Jag hittade ingenting intressant att kolla på, så jag tog upp min mobil och kollade igenom twitter.
- Vas happenin'? sa Louis och slog sig ner bredvid mig i soffan. Jag skrattade.
- I'm just checking twitter, cause there was nothing fun to watch on the tv. 
- Okay, anything new? frågade han och kollade på mig.
- They want you to do a twitcam and do followbacks, but I guess that's nothing new! sa jag och skrattade lite. Han skakade på huvudet och log.
- We could do a twitcam, if you'd want to? 
Jag tvekade lite, men sedan sa jag:
- Sure, I just gotta go fix my hair.
- You don't need to, you look fantastic as always! 
Jag log brett mot honom och gav honom en kyss innan jag gick in till det enorma badrummet. Jag borstade igenom mitt hår och sprejade det för att få lite volym, sedan var jag nöjd. Jag gick ut till Louis i vardagsrummet igen.
- If you're ready we can start, sa han och jag nickade. Jag gick och satte mig bredvid Louis, och han ställde datorn på bordet framför soffan så att kameran skulle få med båda oss. 
 
*Twitcam with me and Nathalie in one minute! * skrev Louis på sin twitter, och sedan drog han in mig i sin famn och kramade om mig länge. Jag kysste honom och ett leende spreds på mina läppar.
- Okay, let's do this! sa Louis och släppte taget om mig. Jag satte mig upp i soffan och flyttade mig lite närmre honom. Jag trodde att Louis skulle räkna ner eller något liknande innan han började sända oss live, men det gjorde han inte. 
- Hello guys! sa han plötsligt till datorn. Jag vände lite förvånat blicken till datorskärmen och log.
- Hi! sa jag och kände mig lite dum.
- So this is my girlfriend, Nathalie! sa Louis och drog mig intill sig. Han lät sin arm ligga kvar runt mig, och det kändes tryggt på något sätt. Jag drog undan lite hår från ansiktet och log mot kameran igen. 
- We have... six thousand viewers! that's incredible, thank you! sa Louis och log charmigt. 
- That's a lot! sa jag och Louis nickade. 
- So we thought we could answer some questions, maybe do some shoutouts.. so let's start with some questions! comment below and we will try answer as many as possible, sa Louis.
Hela tiden kom det nya kommentarer, och vi försökte hitta några bra.
- How old is Nathalie, sa Louis och kollade på mig som om att det var min tur att prata. 
- I'm seventeen years old, sa jag och log lite. 
- Okay, let's see.. sa Louis och började leta efter en ny fråga.
- Where is Niall, Harry, Liam and Zayn.. I think they're all home, sa Louis.
Jag fick syn på en fråga och sa den högt.
- Do you have any pets.. no I don't, sa jag.
- My family does, but not me! sa Louis.
 
Vi svarade på några frågor till, och sedan slog Louis ut sina händer och nästan skrek:
- Let's do some... SHOUTOUTS!
Jag kunde inte låta bli att skratta åt honom.
- Okay, let's see.. shoutout to "Maliksbabe1D", sa jag och flinade åt namnet.
- Maliks babe, upprepade Louis och flinade han också.
- Shoutout to.. "larrystylinsonforeverbitches", and I must say that's a great name! sa Louis och skrattade högt.
- It's a great name, instämde jag och skrattade jag med.
- I have to follow you.. mumlade Louis och log snett mot skärmen.
Vi gjorde ungefär tio fler shoutouts, och sedan hade vi inte så mycket mer att säga.
- I'm tired, sa Louis och gäspade. 
- Me to.. sa jag och sträckte lite på mig.
- I don't think there's much more to talk about.. we did some shoutouts, answered some questions and followed some people, and I think that's enough for tonight, sa Louis och gjorde en ledsen min till kameran.
- Goodnight people! sa Louis och vinkade till kameran samtidigt som han drog ner mitt huvud i hans knä och skrattade. Jag skrattade också, men satte mig direkt upp igen.
- Goodnight! sa jag och stängde av twitcamen. 
 
 
Blev inte så långt idag, men kommer mer imorgon! :) 
 
Kommentarer:
#1: Moa

Jättebra del! Längtar efter nästa!!
Kram Moa<3<3

Svar: Vad glad jag blir, tack så mycket! Kram! :)
mydnovel.blogg.se

2012-12-19 @ 22:11:58

Hej, jag har precis startat en ny novellblogg och jag skulle bli jätte glad om du kunde kika in ---> http://skyangelss.blogg.se/ :)

2012-12-21 @ 18:49:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: